Izbira ustrezne platforme za spletno trgovino je lahko težavna. Na trgu je na tistoče možnosti, in vsaka se zdi boljša od druge. Če želite ustvariti donosno trgovino, morate izbrati tisto platformo, ki bo ustrezala vašim začetnim potrebam in omogočala funkcionalnost, ki jo potrebujete. Pripravili smo najpogostejše uporabljene platforme. To so: Shopify, Magento, WooCommerce, OpenCart in PrestaShop.
Shopify
Shopify je gostujoča spletna trgovina. Gostovanje uredite na Shopify strežniku. Omogoča vam popolno kontrolo. Urejate lahko HTML in CSS. Shopify je primeren za kompleksne, vendar še vedno uporabniku prijazne, spletne trgovine. Shopify se je povezal z Amazonom in vam omogoča prodajo kar preko Shopify nadzorne plošče.
Uporabniška izkušnja
Enostavni spustni meniji in preprosta orodja omogočajo enostavno urejanje in brezhibno uporabniško izkušnje. Izkušnja kupcev je vrhunska, brez zapletenih korakov.
Visoka cena
Shopify omogoča 14 dnevno testno brezplačno uporabo. Po testni uporabi lahko sklenete mesečno naročnino. Cene se pričnejo pri 29$. Poleg tega morate za vsak nakup plačati 2,9% od zneska nakupa. Če boste uporabljali paypal, boste morali dodatna 2% nameniti transakciji s paypalom.
SEO
Shopify nudi odlično SEO optimizacijo. Optimizirate lahko naslove, meta opise, strani, oznake fotografije itd.
Teme
Shopify ima na izbiro veliko tem, ki se prilagajo različnim napravam. Še vedno pa moramo imeti v mislih, da gre za gostujočo spletno trgovino, zato popolna prilagoditev teme ni možna.
Magento
Magento je znana kot trenutno najbolj fleksibilna platforma e-trgovine. Ponuja skoraj neomejeno možnosti pri razvoju. Magento podpira več valut in davčnih stopenj, glede na lokacijo kupca, vrsto izdelka ali skupine strank. Enostavno se integrira z različnimi plačilnimi procesorji, kot je npr. Paypal. Vključuje vse od promocijskih aktivnosti do zasebne prodaje in segmentacije strank. Odprto kodni sistem omogoča dodajanja vtičnikov in prilagoditev kode.
Uporabniška izkušnja
Za razliko od Shopify, uporabnikom Magento ni najbolj prijazen. Magento ni najboljša izbira za tiste s slabšim tehnološkim znanjem. Če boste izbrali Magento, boste za učenje potrebovali veliko časa.
Cena
Magento ponuja dve možnosti. Magento CE (Comunity Edition) je brezplačna različica. Primerna je za majhna in srednja podjetja. Druga možnost je Magento EE (Enterprise Edition). Primerna je za velika podjetja. Cena je odvisna od velikosti poslovanja.
Magento je sicer brezplačen in ima na voljo veliko vtičnikov, ki so plačljivi. Mesečno ali letno boste plačevali gostovanje ponudniku, ki ga boste izbrali sami.
SEO
Magento je odlično SEO optimizirana. Za optimizacijo boste potrebovali znanje.
Teme
Magento ima ozko omejeno količino razpoložljivih tem. Vse teme so uporabnikom prijazne in prilagojene napravam (responsive design). Trenutno je na voljo 13 brezplačnih tem. Plačljive teme pa se pričenjo pri 29$.
WooComerce
WooCommerce je nadgradnja CMS-ja WordPress. WooCommerce je odlična platforma za tiste, ki želite poleg spletne trgovine voditi tudi blog. Je odprtokodni sistem, v katerem lahko kodo prilagajate. Omogoča veliko razširitev: različne brezplačne plačilne procesorje, popuste, sledenje zalogam, vnos davkov, nastavite stroškov in časa dostave itd.
Uporabniška izkušnja
WooCommerce je uporabnikom prijazen, vendar nekoliko manj kot Shopify. WooCommerce je vtičnik, in ne že pripravljena platforma kot Shopify, zato vas pred pričetkom uporabe WooCommerce, čaka kar nekaj dela. WooCommerce je lažji za uporabo in nastavitev kot Magento.
Cena
WooCommerce je brezplačen vtičnik z brezplačnimi posodobitvami. Za doplačilo, ki se začne od 29$ naprej, omogoča razširitve. Brez razširitev boste lahko vodili trgovino in kompenzirali z brezplačnimi razširitvami, ki jih omogoča WordPress.
SEO
WooCommerce ima veliko prilagoditev in omogoča dostop do izvorne kode vaše strani, zato je mogoče SEO prilagoditi. Z dodatnimi vtičniki WooCommerce ponuja ekstremne SEO opcije.
Teme
Na področju tem ima WooCommerce neprimerljivo prednost s Shopify in Magento. Prilagoditev je mogoče izboljšati z vtičnikom Storefront.
Opencart
Opencart je brezplačna odprtokodna platforma, primerna za majhna do srednje velika podjetja. OpenCart ima okoli 14.000 možnih razširitev. Opencart omogoča uporabniku, da iz ene nadzorne plošče krmari več spletnih trgovin. Uporabljamo ga lahko za trgovine v različnih jezikih in valutah. Primeren je za podjetja, ki poslujejo mednarodno.
Uporabniška izkušnja
OpenCart je uporabnikom prijazna platforma. Enostavnejša je od Magento in težja za uporabo, kot WooCommerce.
Cena
OcenCart je brezplačna za prenos, uporabo in nadgradnjo.
SEO
SEO pri uporabi OpenCart ni boljši, niti slabši, primerjalno z drugimi platformami. Optimizacija je lažje izvesti, kot v WooCommerce.
Teme
Na voljo so brezplačne in plačljive teme. Za implementacijo boste potrebovali nekaj programerskega znanja HTML, CSS in JavaScript. Teme so kompleksnejše kot v platformah WooCommerce in Shopify.
PrestaShop
PrestaShop je popolnoma brezplačna platforma. Omogoča popolno personalizacijo, hitro vzpostavitev trgovine brez stroškov in provizij, kot je to pri Shopify. PrestaShop omogoča Ebay integracijo, ki omogoča da izvažate produkte v Ebay, Amazon, ETSY in Google Shopping.
Uporabniška izkušnja
PrestaShop je uporabnikom prijazna. Poleg optimizacije Front- end (zunanje podobe vaše spletne strani), omogoča tudi optimizacijo Back – End (uporabniškega panela). Tako boste delo s PrestaShop panelom prilagodili svojim potrebam. Moderna nadzorna plošča omogoča hiter dostop do vseh nastavitev.
Cena
Vse odprtokodne platforme potrebujejo gostovanje. Cena gostovanja lahko variira od ponudnika do ponudnika.
SEO
V platformi PrestaShop lahko optimizirate vsako stran posebej, dodajate meta oznake in uredite SEO prijazne URL-je.
Teme
Na voljo je več kot 1500 tem. PrestaShop teme dosegajo visoke standarde. Poleg brezplačnih tem, so na voljo tudi plačljive. Njihova cena se začne pri 59,99$.