Brez analize spletne strani, vam učinkovite SEO strategije ne bo uspelo zgraditi. Danes skoraj več ni poslovnega uporabnika, ki ne bi uporabljal Google Analitics ali vsaj slišal zanj, pa ga uporabljate pravilno?
1. keywordtool.io
Pri gradnji SEO strani so med drugim pomembne tudi ključne besede. Če vam manjka idej poskusite Keywordtool. Izberite jezik slovenščina in vpišite besedo ključno besedo. Dobili boste veliko predlogov, ki jih lahko uporabite v Google, Youtube, Bing, Amazon itd. Za razliko od Google vam Keywordtool prikaže tudi long tail keywoard. To so daljše besedne zveze, ki se zaradi nizke iskanosti ne prikažejo v Google plannerju. Če želite zasesti prva mesta na google izberite besedne zveze, ki so redkeje uporabljene in okoli tega gradite svoj SEO. Če se pri načrtovanju želite določenim besedam izognite uporabite nagativne besede.
Poleg orodja keywordtool je uporabno tudi orodje Ubersuggest.
2. Structure DATING TEST (SDTT)
Stucture DATING TEST oziroma orodje za preizkušanje stukturiranih podatkov je Googlovo orodje s katerim pregledujete shemo na vaši strani. Orodje SDTT vas bo opozorilo na napake na vaši strani. Dobra stuktura spletne strani in berljivost bo izboljšala SEO vaše spletne strani. Z orodjem SDTT lahko preverjate tudi spletne strani konkurentov. Poskrbite, da boste boljši!
3. Google TRENDS
Gibanje iskalnih izrazov na trgu je za vsakega tržnika pomembno. Na podlagi rezultatov preteklosti je mogoče napovedati gibanje v prihodnosti. Še posebno je orodje učinkovito pri sezonskih nihanjih iskanj (npr. za besedo kopalke je splošno znano, da jo pozimi iščemo redkeje, kaj pa npr. hamburger?) S podatki Google Trends boste lažje načrtovali marketinške aktivnosti in pridobili konkurenčno prednost. Uporaba Google trends je zelo enostavna, prikazuje spremembe iskanja po različnih temah in izrazih. Če delujete na tujih trgih npr. angleško govorečem, vam bo Google Trends v veliko pomoč. Nekaterih iskanj zaradi redkosti v slovenščini za krajše časovno obdobje Google trend ne bo prikazal. Predlagamo, da v tem primeru preverite rezultate v daljšem časovnem obdobju in se osredotočite na sezonska nihanja.
4. GTMETRIX
Na SEO močno vpliva tudi hitrost nalaganja spletne strani. Preverite hitrost nalaganja vaše spletne strani z orodjem GTMETRIX. Gtmetrix je orodje za analizo hitrosti nalaganja spletne strani in diagnosticiranje možnosti za izboljšave. Poleg GTMETRIX bstaja veliko drugih orodji za pregled hitrosti spletne strani. Gtmetrix je trenutno najbolj enostavno orodje za uporabo in popolnoma brezplačno. Poleg Gtmetrix vam bodo v pomoč tudi brezplačna SEO orodja, kot so Pingdom in Google PageSpeed Insights.
5. QuickSprout Website Analyzer
Brezplačno orodje QuickSprout Website Analyzer popolnoma analizira vašo spletn0 stran, vključno z analizo fotografij, ključnih besed, hitrosti, oznak in SEO optimizacije. Orodje vas opozori na nepravilnosti
6. Broken LINK CHECKER
Nedelujoče povezave na spletni strani znižujejo SEO. Z orodjem Broken Link Checker lahko preverite katere povezave na vaši spletni strani ne delujejo in jih popravite ali jih preusmerite na delujočo stran.