Socialna omrežja spadajo med najbolj vplivna orodja. Omogočajo komunikacijo s ciljnimi javnostmi, zato je pomembno, da ste na socialnih omrežjih prisotni. Urejanje socialnih omrežji zahteva posebne pristop in strategijo. Ciljne publike so različne tako kot tudi komunikacija z njimi.
Ne streljajte v prazno z oglaševanjem na socialni omrežjih. Strošek oglaševanja lahko skupaj optimiziramo. Podrobna analiza socialnih omrežji nam bo v pomoč pri oblikovanju strategije.
Vašo blagovno znamko bomo pokazali svetu in postavili strategijo za optimalno in učinovito komuniciranje z javnostmi. Svoje izkušnje bomo delili z vami, saj želimo da bo vaše pojavljanje na socialnih omrežjih prispevalo k uspehu vašega podjetja.
Če menite, da je spletna stran dovolj, vam zagotavljamo, da temu ni tako. Socialna omrežja vam bodo omogočila neposreden dostop do vaših ciljnih strank. Vplivala bodo na povečanje prodaje vaših izdelkov ali storitev, saj so eno izmed učinkovitejših sodobnih marketinških orodji. Povečali boste svojo prepoznavnosti in lažje izpostavili svojo prednost. Rezultate našega dela vam bomo prikazali z analizami pred, med in po opravljenem delu preko socialnih omrežij.
- Izdelamo celostno grafično podobo.
- Opredelimo vašo ciljno publiko in z vami delimo svoje izkušnje.
- Pripravimo opis vašega podjetja, na željo tudi vizijo in strategijo podjetja.
- Na socialna omrežja implementiramo zemljevid (Google maps).
- Svetujemo, izdelamo in nastaimo prikazano fotografije.
- Analiziramo obstoječe stanje in vam podamo poročilo.
- Opredelitimo konkurente v ožjem in širšem smislu.
- Skopaj z vami določimo ciljne javnosti.
- Pripravimo strategijo oglaševanja na socialnih omrežjih na vašem primeru.
- Izdelamo strateške usmeritve za pripravo najboljših objav in povečanje vpletenosti (engagement).
- Google+
- Snapchat
- Optimalno oglaševanje na socialnih omrežjih Facebook in Instagram
- tedenska priprava besedil in fotografij
- spremljanje trendov in konkurence
- analiza in monitoring statističnih podatkov
- aktivna komunikacija z javnostmi preko zasebnih sporočil na socialnih omrežjih in komentarjev s hitrim odzivnim časom.
- Pripravimo strategijo oglaševanja.
- Analiziramo in določimo ciljno skupino. S tem znižamo nepotrebne stroške oglaševanja.
- Pripravimo predloge canvas in drugih oglasov oglasov. Predloge lahko uporabljate pri različnih izdelkih.
CENIK VODENJA SOCIALNIH OMREŽJI
Kateri paket izbrati?
Izbira paketa je odvisna od vaših pričakovanj in poslovne strategije.
Za podjetja, ki želijo Facebook oglaševanje uporabiti zgolj v sklopu kratkotrajne akcije in imajo malo konkurence priporočamo izbiro paketa S.
Za podjetja, ki pričakujejo celostni pristop k vodenju socialnih omrežji s svetovanjem in kreiranjem poslovnih predlogov predlagamo izbiro paketa M.
Za podjetja, ki večino prodaje opravijo preko socialnih omrežji ali pa je to njihov cilj priporočamo izbiro paketa L. Paket L vključuje poglobljene analize in njihovo predstavitev. Za uporabnike paketa L smo na voljo za vsa vprašanja tudi ob vikendih in praznikih. Komunikacija s strankami preko socialnih omrežji poteka nepretrgoma. Odzivni čas je do 12 ur med tednom in do 24 ur med vikendom.
Kaj vpliva na ceno vodenja socialnega omrežja?
Pogostost objav
Spodaj navedene cene vključujejo 2-3 objave tedensko na enem socialnem omrežju. Pri izbiri paketa M in L cena velja za 2-3 objave na posameznem socialnem omrežju, skupno to nanese več objav, če je več obrežji.
Analiza
Cena je odvisna od pogostosti in poglobljenosti analiz. Analize socialnih omrežji so zelo pomembne, ker nam dajo vpogled v preteklost in s tem lažje načrtovanje prihodnosti.
Grafično oblikovanje
Oblikovane fotografije so uporabnikom bolj prijazne in dosežejo boljši doseg, kot že večkrat videne fotografije. Cena je odvisna od tega, ali boste oblikovanje prepustili nam ali boste sami poskrbeli za oblikovanje.
Oglaševanje ali samo vodenje
Spodaj navedene cene vključujejo pripravo strategije oglaševanja. Če želite samo vodenje socialnega omrežja je cena nižja.
*cenik velja ob podpisu 12 mesečne pogodbe