Izdelava pristajalnih strani

Pristajalne strani ali landing page (angl) dosegajo  stopnje konverzije okoli 10 %, nekatere celo več. Vsaka dobra digitalna strategija zagotovo vključuje izdelavo landing page za posamezen izdelek ali storitev. Landing stran je namenjena točno določenemu namenu, brez motečih dejavnikov. Celotna stran je zastavljena tako, da kupca vodi k nakupu, oddaji povpraševanja ali kontaktu z vami. Odvisno od ciljev, ki jih postavite.

Landing page predstavlja dodaten prodajni kanal ali  specializiran kanal za prodajo določenega izdelka ali storitve. Predstavljajte si, da kupujete sir v trgovini, ki ponuja 16.000 različnimi prehrambenih izdelkov. Preden se boste sprehodili mimo vseh polic, boste izgubili voljo do nakupa. Če pa boste videli napis siri, ki bo le korak stran od vhoda, se boste za nakup odločili brez težav. Enako je z nakupnim procesom. Za pregled vaše strani obiskovalec potrebuje čas, med tem ga opominjate na akcije, prijavo na novice itd. Konverzija v spletnih trgovinah je v povprečju 1 %, kar pomeni, da bo šele vsak 100 obiskovalec opravil nakup.

Povečajte svojo prodajo že danes, tako da kupca usmerite tja kamor želite. Kupec mora dobiti občutek, da ravno vaš proizvod rešuje njegovo težavo. S pravim imenom domene, vsebinsko in grafično dobro zasnovano pristajalno stranjo in marketinškim načrtom boste dosegli zavidljive razultete.

V tujini je uporaba landing page nujna pri vsakem marketinškem planu. Pri nas pa pozabljamo na potencial, ki ga ponuja. Najmanj 1000 % višja konverzija v primerjavi s spletnimi trgovinami je več kot zadosten razlog, da morajo podjetja razmisliti o pristajalnih straneh.

Landing page mora biti vizualno dovršena in hkrati za obiskovalce prijazna stran. Nuditi mora dovolj informacij za izvedbo konverzije in poudarjati bistvene lastnosti izdelka ali storitve.

Landing page je dodatek vaše spletne strani. Je najboljši način za povečanje konverzij, česar se v tujini dobro zavedajo.

Sledimo globalnim trendom in izvajamo a/b teste. Katera landing page hitreje privede do višje konverzije in katera počasneje. Naše dolgoletne izkušnje so garancija za vaš uspeh. Upajte si sanjati in sanje bodo postale resničnost.

 

Načrtovanje landing page
  • Postavili bomo konverzijske cilje, ki jih želite z landing page doseči.
  • Skupaj bomo načrtovali učinkovito usmerjanje obiskovalca po strani in podajanje relavantinih informacij.
  • Pri načrtovanju bomo upoštevali dobro uporabniško izkušnjo.
Oblikovanje landing page
  • Oblikovali bomo atraktiven dizajn, ki bo vabil k konverziji.
  • Landing page bo prilagojena različnim napravam (responsive design).
  • Skupaj bomo našli rešitev, da se bo spletna stran razlikovala od konkurence.
  • Pomagali vam bomo pri oblikovanju besedila ali ga namesto vas oblikovali mi. Ob tem bomo upoštevali ciljno publiko in generacijske razlike.
  • Vsaka spletna stran je za nas začetek nove zgodbe in vsaka zgodba mora imeti dober konec. Srečen konec pa za nas ni dovolj. Naš cilj je, da landing page postane vaš paradni konj.
Izdelava landing page
  • Poskrbimo za izbiro kakovostne domene.
  • Izdelamo prijazen CMS. Tako boste landing page lahko upravljali sami.
  • V skladu s cilji, bomo poskrbeli, da bodo kupci pozvani k akciji (call to action).
Izdelava spletne trgovine
  • Spletna trgovina lahko vključuje spustni (dropdown) meniji.
  • Število izdelkov ni omejeno.
  • Spletna trgovina bo omogočala vodenje zalog. Ko so zaloge na kritični točki, dobite obvestilo.
  • Močni pozivi k akciji (CTA)
  • Izdelke, fotografije in besedilo lahko urejate sami.
Vzdrževanje spletne strani
  • Brišemo zastarele podatke.
  • Obnavljamo stare podatke namesto vas in dodajamo novo besedilo.
  • Poskrbimo za gostovanje in nakup domene.
  • Nudimo svetovanje in pomoč tudi med vikendi in prazniki.

Novice