Skip to content

SEO analiza ključnih besed

Ključna beseda je izraz, ki se uporablja za ujemanje ključne besede, ki jo oseba vnese v iskalnik, z vašo vsebino. Npr. oseba, ki išče novega frizerja bo uporabila ključne besede kot so: Frizer Ljubljana, Dober frizerski salon, Frizer naročanje itd. Večina ljudi v iskalnih vnese izraze, ki vsebujejo dve do pet besed – imenujemo jih ključne fraze, poizvedbe ali samo ključne besede.

Osredotočite se na lokacijo

Dobre ključne besede morajo biti specifične in opisne. Pri načrtovanju ne pozabite na navedbo lokacije. To je še posebej pomembno pri storitvenih dejavnostih, ki se ne izvajajo na daljavo. Stranka iz Ljubljene, ne bo najela storitev, ki se opravljajo na njenem domu od podjetja iz Maribora. Raziščite, kdo so vaši kupci, iz kje so in katere so vaše prednosti. Če se ukvarjate z slikopleskarskimi deli in uporabljate kvalitetne materiale, kljub nekoliko višji ceni, izpostavite navedeno npr. Kvalitetno beljenje Ljubljana, Suhomotažna dela Ljubljana, Podjetje za beljenje s tradicijo Ljubljana, itd.

Pogostost ključnih besed

Poleg pravih ključnih besed je pomembna tudi njihova pogostost v naslovu in opisu spletne strani. Če upate, da vas bo večkrat uporabljena beseda uvrstila višje v brskalnik, se močno motite. Google besede, ki se pojavljajo prepogosto kaznuje za »spamming«. Zato BO vaša uvrstitev nižja. Optimalna ponovitev besed v meta oznakah je 3 – 7 krat. Imejte v mislih, manj je več.

Število ključih besed

Pri načrtovanju ključnih besed in besedil, bodite pozorni na število ključnih besed, ki se pojavljajo na vaši strani v primerjavi s celotnim številom besed. Več besedila je okoli ključne besede, boljše je. Ena izmed tehnik, ki delujejo je kreiranje strani, ki poudarjajo določeno ključno besedo. Z ohranjanjem skupnega števila besed in razmerja s celotnim besedilom bodo izbrane ključne besede ohranile pomen.

Ujemanje vsebine s ključno besedo

Ključne besede morajo biti povezane z vsebino na spletni strani. Pri načrtovanju spletne strani razmislite, kaj bo vsebovala in se raje usmerite v nišo. Spletna stran na kateri boste pisali recepte, novice iz sveta gospodarstva in prodajali otroška oblačila bo težje dosegla visoko uvrstitev, kot stran, ki se bo osredotočala na zdrav način življenja preko receptov. Vedno imejte pred seboj cilj spletne strani.

Pomembnost ključnih besed

Niso vse ključne besede enako pomembne. Najboljše so v naslovu H1 in prvem odstavku na strani. Pomagajte si z miselnim vzorcem. Na sredino zapišite vašo spletno stran in nato začnite vejati.

Postavitev ključnih besed

Pri postavitvi ključnih besed ne pozabite na naslednje lokacije:

  • v oznaki <title>,
  • v opisu <meta name = “description”>,
  • v ključni besedi <meta name = “>,
  • v <h1> ali druge oznake naslovov,
  • v oznakah <a href=”http://yourcompany.com”> ključnih besed </a>,
  • v alt oznakah,
  • v <! – vstavite komentarje tukaj> oznake komentarjev,
  • v URL-ju ali spletnem naslovu.

Kako najti prave ključne besede?

Obstaja veliko različnih načinov za iskanje ključnih besed za vaše spletno mesto. Za ta del boste potrebovali največ časa. Načinov je več:

  • potencialne besede, ki jih ljudje uporabljajo za iskanje vašega izdelka ali storitve (npr. najem kredita),
  • težave, ki bi jih lahko vaše potencialne stranke rešile v vašim izdelkom ali storitvijo (npr. kako se znebiti prhljaja),
  • oznake ključnih besed na spletnih straneh konkurenta (www.moz.com),
  • sorodni iskalni poizvedbe v topih iskalnikih (Google predlogi),
  • uporaba spletnega orodja, kot je Google Keyword planner,
  • s skrbno analizo spletnega mesta in iskanjem ustreznih ključnih besed. To nalogo lahko opravi strokovni SEO copywriters,
  • z brainstormingom ugotovite, katere besede so najboljše za vašo spletno stran.

Kaj je Word Stemming?

Google uporablja funkcijo, ki se imenuje beseda, ki omogoča, da se za določeno iskalno poizvedbo vrnejo vse oblike besede – singularna, množinska, glagolska oblika in podobne besede.Torej, če nekdo vpiše v iskalnik “načrtih za hišo” vrne, se ne prikažejo samo strani, ki so optimizirane za to frazo, temveč tudi strani, ki vsebujejo vse različice te fraze. Na primer, “načrt hiše”, “načrtovanje hiše”, “hišni načrtovalec”.

Uporabljajte ključne besede brez oblike npr. najem kredita, vse drugo bo namesto vas naredil Google. Če boste sledili zgoraj navedenim korakom, bo tudi Word stemming uspešen.

Posted in

Digital Brain

Scroll To Top

Stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. več o piškotkih

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close