Vsi bi si želeli čudežno kroglo. Na spletu čudežna krogla obstaja. Na podlagi preteklih izkušenj in trendov so se oblikovale smernice za leto 2018. Opozorili vas bomo na vse, kar morate vedeti v prihajajočem letu. Imamo dobro novico. V letu 2018 bo SEO glede števila besed manj zahteven. Proti letu 2017 s priporočljivimi 13.830 besedami, bo v letu 2018 optimalno število besed 13.014.
Trendi, ki bodo prevladovali leta 2018
- Prednost mobilno prilagojenim stranem
- Shema (sitemaps)
- Vsebina
- Video
- hitrost nalaganja strani
- Tehnični SEO
- Čim več povezav
- Samodejno SEO učenje
Zakaj bodo omenjene SEO strategije pomembne in kako jih pravilno izvesti preverite v nadaljevanju.
Večina strani bo zgrajenih v WordPress
Če se profesionalno ukvarjate s SEO v konkurenčnih platformah WordPressu, boste morali razmisliti o zamenjavi. WordPress vam prepušča proste roke pri prilagajanju in vedno znova in znova razvija rešitve. Nekateri WordPress strokovnjaki že razvijajo vtičnike, ki bodo omogočali samodejno učenje SEO iz brskalnikov. Ročen vnos in raziskave morda nekoč v prihodnosti ne bodo več potrebne. Lahko se vprašamo, kaj se bo zgodili s tistimi, ki uporabljajo druge platforme kot WordPress. In kaj se bo zgodilo ko bodo vsi uporabljali WordPress, kdo bo na prvem mestu Googla?
V letu 2018 se bodo povečale potrebe po SEO strokovnjakih
SEO strokovnjaki bodo pridobivali na veljavi. Na tem področju se bodo odpirala nova delovna mesta. Socialna omrežja bodo ostala pomemben kanal za pridobivanje leadov. Podjetja se zavedajo pomembnosti gradnje SEO in dobri poziciji v brskalnikih.
Organizacije, ki so zanemarajale izobraževanja na področju SEO, bood izgubljale pomembno konkurenčno prednost. Morale bodo najemati agencije. Povezanost vseh kanalov bo prišlo v ospredje.
Glasovno iskanje se razvija
Nehali smo tipkati po fizičnih tipkah in začeli tipkati po ekranih. Večina nas ne tipka več, vendar zgolj “vleče” besede. Programi samodejno dopolnjujejo stavke in se učijo iz besed vpisanih v preteklosti. Zakaj bi drsali, če lahko govorimo? Blagovne znamke bodo pridobivale na moči, le če bodo upoštevale osnovna SEO pravila. Znamke, ki se težko izgovarjajo bodo nezadovale. Do leta 2020 bi po napovedih 50% vseh iskanj obsegalo glasovno ali slikovno iskanje.
Počasni bodo ostali zadaj
Konkurenti tekmujejo med sabo in tisti počasni izgubijo. Hitra in varna spletna mesta, optimizirana za mobilne naprave bodo prednostno obravnavana. Spletna stran podjetja mora odražati jasen namen in imeti enostaven vmesnik. Uspeh v letu 2018 ne bo odvisen samo od optimizacije za spletno mesto Google. Odvisen bo tudi od tehničnih in vsebinskih zahtev.
Google bo spremenil algoritme
Ena izmed najpomembnejših akcij na Google je klik obiskovalca na spletno mesto. Google zazna, da je spletno mesto relavantno uporabniku. Google bo poleg klikov prednostno upošteval tudi druge akcije povezane s stranjo, kot je klic, mail itd. V ospredje bodo prihajale spletne strani, ki bodo razreševale osebne težave uporabnikov, odgovarjale na vprašanja in se aktivno povezovale s svojimi uporabniki. Pasivnost je mimo. Če še vedno verjamete, da je postavitev strani, vse kar morate narediti za uspešen posel, se motite.
Snemali bomo video
Snemali bomo VIDEO, ki bo izobraževal naše kupce. Čeprav smo to napovedovali že v letu 2017, gre tokrat zares. Razmislite, kako bi lahko predstavili vašo znamko na zanimiv in inovativen način.