10 SEO rešitev, ki jih potrebuje vsaka spletna trgovina

Platforme spletnih trgovin omogočajo dobro uvrstitev v SEO iskalnik. Resnica pa je velikokrat daleč stran. Strani kot so wix in shopify od vas za dodatne funkcije SEO prilagoditev zahtevajo dodatno plačilo. Pri gradnji SEO bodite torej pozorni na naslenje podrobnosti:

SEO prijazni URL-ji

Pri URL-jih spletne trgovine bodite pozorni na obogatene URL-je.

Primeri slabih URL-jev:

  • /product.php?id=24601
  • /category.php?id=24
  • /p-24601.html

Primeri dobrega URL-ja

  • /lesena-skodelica-24601.html

SEO Prilagojen naslov

Naslov strani je eden izmed pomembnejših elementov SEO na strani. Ključno je, da platforma e-trgovine omogoča urejanje pozameznih naslovov strani. Nekatere platforme omogočajo urejanje naslovov strani izdelka, ne pa tudi naslovov kategorij.

Navigacijska struktura naj bo prijazna brskalnikom

Iskalniki potrebujejo preprost način za premikanje po spletnem mestu. Primerna navigacijska stuktura, ki ustreza SEO je:

  • spletno mesto je mogoče krmariti brez Flash ali JavaScript,
  • primarne navigacijske povezave so besedila in ne slike,
  • podvojenih in odvečnih povezav naj bo čim manj,
  • navigacijski meniji naj bodo urejeni na posamezni ravni povezave.

Avtomatizirani zemljevid spletnega mesta

Zemljevid spletnega mesta XML (XML sitemap) omogoča pajkom lažje brskanje po vaši spletni strani. Z zemljevidom spletnega mesta ne boste povišali uvrstitve vaše spletne strani v brskalniku, temveč boste brskalniku Google pomagali pri branju in indeksiranju vaše spletne strani.

Meta oznake

Nekaterih oznak v Google ni smiselno prikazovati (npr. košarica). Pri izbiri platforme bodite pozorni na to, da je mogoče posamezne strani nastaviti kot neindeksirane. Oznake nalovov in meta opisov so najpomembnejše oznake na vaši strani. Opis naj enolično opisujeizdelek.  Za primer si poglejmo Pameper plenice

<title> Pampers plenice </ title>
<meta name = “description” content = “Pampers plenice so najboljše na podočju udobja in sposobnost absorpcije”>
<meta name = “ključne besede” content = “pampers, udobje, lulanje, številka 2, številka 1”>

Blog

Google se zavzema za vsebinsko učinkovite trženjske strategije. Ki vključujejo gradnjo povratnih informacij. Produkte vključite v blog z internimi linki. Vendar ne pretiravajte. Blog mora še vedno ostati blog informativnega značaja in ne zgolj prodaja. Blog razdelajte na podkategorije npr. novice, zanimivosti itd.

Unikatni in dovolj dolgi opisi izdelkov

Večina trgovin ima pri svojih artiklih kratke opise. Verjamejo, da je slika tista, ki bo prodala, kar s strani potrošnika mogoče drži. S strani iskalnikov pa zagotoov ne. Za iskalnike slika ni vredna več kot 1000 besed.

SITEMAP

Zakaj ne bi brskalnikom povedali, kako je vaša stran sestavljena in kje ne nahajajo vsebine. Platforme e-trgovin omogočajo implementacije sitemap oz. zemljevida strani.  Lahko pa implementacijo naredite direktno iz Google. To storite tako, da delček kode vgradite v svojo stran.

Nedelujoče povezave znižujejo SEO

Če ste preurejali stran ali dodajali tage, ki ne vodijo nikamor bo vaš SEO nižji, ker bo Google na vaši strani zaznal nedelujoče povezave. Poskrbite za preusmeritve nedelujočih strani.

Pomanjkanje ocen izdelkov

Ocene izdelkov je težko pridobiti, če ni izdelek res dober. Zavedajte se, da 70% kupce pregleda ocene izdelkov pred nakupom. Če vaši izdelki nimajo ocen, ste zgubili skoraj 70% potencialnih kupcev. Poleg tega se strani in izdelki z višjimi cenami v Google uvrstijo višje.

Posted in ,

Digital Brain