Imate občutek, da izgubljate denar? Vaša strategija je popolna, vendar neuspešna? Razlogi so lahko različni, eden izmed pomembnejših pa je pomanjkanje analitičnih znanj. Pripravili smo vam nasvete, ki vam bodo v pomoč pri izboljšanju uspešnosti Facebook oglaševanja.
1. Preverite, ali ste izbrali pravi cilj za dosego trženjskega cilja
Preden pričnete z oglaševanjem se vprašajte, kaj je vaš tržni cilj? V upravitelju oglasov ali Power Editerju lahko izbirate med številnimi možnostmi za dosego ciljev oglaševalske akcije. Na podlagi ciljev, ki jih nastavite, bo Facebook prikazoval oglase le ljudem v ciljnem občinstvu.
Če zaženete oglas z videoposnetkom ali povezavo do spletne strani in pri nastavljanju cilja postavite cilj ogled videoposnetka, se bo vaš oglas prikazoval osebam, ki gledajo videoposnetke v viru novic in ne osebam, za katere je verjetno da bodo kliknile povezavo spletnega mesta.
Če je vaš cilj klik spletnega mesta, boste razočarani nad razultati. Najboljši rezultat boste dosegli, če boste pravilno nastavili cilj.
2. Prilagodite prikaz rezultatov tako, da boste najlažje izmerili dosego cilja
Rezultati oglasov temeljijo na cilju, ki ste ga izbrali za svojo akcijo. Če ste za cilj izbrali ogled videoposnetka, bo tabela rezultatov prikazovala čas trajanja ogleda videoposnetka.
Facebook zbira tudi druge podatke npr. zavrnitev ali klike na spletno stran, ki niso vključeni v privzeto tabelo rezultatov. Do rezultatov lahko dostopate tako, da prilagodite svoje rezultate. To naredite tako da izberete spustni meni in izberete costumize columns. Prilagodite stolpce tako, da bodo ustrezali vašim ciljem.
3. Izbira pravilne cilne publike
Prodajate lasne podaljške ali je smotrno targetirati tako moške kot ženske? Kaj pa pri kozmetičnih izdelkih? Ko boste imeli jasno zastavljen cilj pomislite katera je vaša ciljna publika in po koncu akcije preverite razultate. Samo majhna sprememba pri targetiranju lahko prinese boljše rezultate.
Če je vaše podjetje fizična trgovina, ki je locirana v Ljubljani, je smiselno targetirati celo Slovenijo?
Razmislite tudi o starostni skupini vaših bodočih kupcev. Clip- on lasni podaljški so zanimivi za mlajše osebe, za nakup se osebe nad 40 let najverjetneje ne bodo odločile. Tudi če bi se, je ta % tako nizek, da bo strošek oglaševanja za vas višji od marže izdelka.
3. Prvi rezultati oglaševalskih kampanj
Ko prvič pričnete z prikazovanjem oglasov po nekaj urah preglejte vašo uspešnost. Vendar pozor! Facebook za optimizacijo oglasov potrebuje nekaj časa in začetni rezultati so lahko zavajajoči. Cena na klik se na začetku viša, potem pa se bo počasi spustila. Konstantna analiza rezultatov vam bo vzela veliko časa. Vzemite si eno uro dnevno in preglejte rezultate preteklega dne in celotnega obdobja.
4. Preverite ali je Facebook Pixel pravilno nameščen
S Facebook pixlom lahko preverjate učinovitost vaših oglaševalskih kampanj. Preverite, da je koda Facebook Pixel pravilno nameščena.
Na vašo spletno stran morate dodati pixel s standardno kodo dogodka ali ustvariti konverzijo po meri na podlagi URL-ja. To omogoča Facebooku, da spremlja dogajanje na spletnem mestu. Recimo, da je vaš cilj prodaja izdelka. V Facebook pixlu boste videli katere izdelke so sledilci pogledali iz katere naprave, koliko sledilcev je izdelek dalo v košarico, nadaljevalo na izbiro plačilnih procesorjev in izdelek dejansko tudi kupilo.
Če Facebook Pixel ne bo pravilno nameščen, vas bo Facebook na to opozoril.